Monday, March 10, 2014

alhamdulillah...

dengan nama Allah yang maha Pengasih lagi maha Penyayang

bile dah kawen for sure la orang nak anak pulak kan..
saya pun tak lari dari sume tu..tapi nak je la..sebab saya suka budak..masalahnye malas nak jaga..whuah3...
adik saya siap tanye 'akak dah wek wek ke?' .untung aje saya takde kedit time tu..kalau tak memang wa cantas lu balik..*muke keji*
nak pregnant kat sini?mintak mahap..xrela saya nak pregnant pastu tiap2 pagi kene tolak keta..
for ur info, now saya duk kat apartment..kat sini, parking tak cukup mungkin..or mungkin satu umah ade seploh keta..so, parking penuh manjang..pastu mesti akan ada kereta yang double parking ..dorg akan free kan gear so sape nk kuar, tolak la keta..
dalam hampir 3 bulan saya duk sini, ade la dalam sekali 2 saya terselamat dari kene tolak keta..yang len, setiap kali nak kuar je mesti kene tolak..parah btui gini.. naik muscle saya tau..awl2 dulu saya tolak la elok2.. now, tolak gne bontot je..haha...
cara2 macam ni nak pregnant..kompom tercecer anak saya kat parking tu..xpun, tertinggal kat tangga..ye la..tingkat 4..xde lif...naya..naya.......


memandangkan diri ini tidak ready lagi untuk dapat anak, maka kite buat anak lain la..whuah3




























ANAK POKOK..hihihi



tanam pokok cili...ni result after 2 minggu..



esoknye, jadi mcm ni dh..

subhanallah..masa tu rasa kagum giler..
then ade la nawaitu nak amik video ..
video eksperimen pergerakan pucuk pokok ke arah matahari..
tapi xle buat la plak..sob3..



disebabkan itu, entry ni tertangguh sampai hampir sebulan..poyo kan..haha

anak2 pokok saya sekarang dah jadi macam ni dah...



baby cili dah besor....comeyyy!!!!


kiri pokok halia..beli halia kat giant..pastu tgk ade yg bercambah..terus campak kat tanah..tumbuh cantik...alhamdulillah...
kanan lak pokok kari...baru cilok dr ibu semalam..wehhe~~


nak start jalankan projek tanaman bayam lak...tapi...tanah dah tinggal sikit...huhuhuhu





p/s: gangguan emosi pasal kehilangan MH370.. saya ni xle tengok bende2 sedih....nanti mule la murung sorang2..selagi tak menanges, selagi tu meroyan je.... lagi sedih bile baca org third world minded berkomen.. 

besar sungguh asrarMu ya Allah...
berikanlah khabar berita yang terbaik untuk hambaMu semuanya..
Engkau yang Maha Berkuasa. Maha Mengetahui. 
(T_T)




No comments: