Monday, August 3, 2015

Open House @ rumah Amanda

dengan nama Allah yang maha pengasih lagi maha penyayang

sebelum terlupe nak cite pasal pi open house semalam, baik kita mengupdatenye dengan segera..

semalam adik angkat saya ajak pi open house dia. Gilek ah siap buat open house..saya ngan en hubby dah kagum2 dah ngan dorang ni..mantop seh..kitorang jiran sebelah pun tak tau name *campak selipar jepun*

dah orang ajak kan..haruslah pegi..nak2 ni 1st orang ajak pi open house utk tahun ni..
nak nanges pun tak guna...diri sendiri tak buat open house sibuk nak suh orang lain ajak pi open house..pehall...hahaha

semalam kan ahad..hari saya ngan en hubby pi pasor kat stadium shah alam..kunun2nye lepas balik tu boleh la tolong adik angkat saya ni masak2..chewah..padahal bukan reti sangat pun..whuah3
skali, singgah sana singgah sini dah lewat...ngah3...beriye nak tolong...puuuiiii...

pi shopping barang dapur je dah pukul 10 lebih..singgah bank lagi..singgah petshop lagi..tghari la baru sampai umah..tot tet tot tet duk siang ikan, cuci2 sayur susun dalam peti ais tgk jam dah pukul 1 lebih...cepatnya la masa berlalu.. lepas mandi bersiap solat segala bagai baru la dpt pi umah dia..tu pun saya singgah kjp rumah orang ade barang nak bagi..esek menyinggggggaaaaahhhh je kejenyeeee...

i is orang 1st yang dtg k...

lauk mee kari ngan nasik dagang..

ade dia suh kita makan dulu..macam tak tau kita ni pemalu...
kita ni pemalu giler tau x...
disebabkan kita pemalu, kita cuma dapat makan sepinggan nasik dagang dengan mee kari 2 kali round jeeee...hek4

comel la amanda ni..rotan nak?????


tak sangka saya ikut tema..baju kaler purple..
muke je maintain putih... lalalala (-____-'')

jiran sendiri tak kenal..
jiran orang len boleh plak kenal..
rasa nak sekeh diri sendiri..

dah la pandang mak long dengan muke tak pueh ati, menghalang cahaya dari terkena muke mak long lak tu..xpasal2 je gelap... (T____T)


ni pun sme..saya suh kamera tu digelapkan sikit..kalau tak nanti silau sangat..tak nampak muke saya yang bercahaya ni..puiiii...

ade makhluk tersepit di tengah2...muakakaka


mule saya datang sorang je..bagi can en hubby rehat2..
dalam pukul 4 camtu baru dia datang... 
ingat kan duk umah dia ni sekejap je..rupenye sampai 5 lebih...tak sedar diri betul..haha

tahun depan sila buat lagi ye kak ngah..
kalau u dah pindah umah, umah tu jangan lupe bagi kat i..cakap kat tuan umah i nak rege cm u gak..pastu baru i buat open house macam u..keh4

p/s: esek tanya je mee kari ok ke tak..kalau dah eden tambah sampai 2x, ok le tew...
simple..nak beriye sgt wat pe...bkn nak jual pun...haha

2 comments:

Nurul Iliana said...

da komen pjg lebo td tp error lak.hlg sume i komen.majuk..xmo komen pape da

syarifah nur farhana said...

hahahaha..gangguan emosi la u ni...