Tuesday, August 11, 2015

i love u en hubby!!!

dengan nama Allah yang maha Pengasih lagi maha Penyayang


hari ni entry manje2 mengada2 sikit..sebab en hubby kite kene outstation...chewah...term nak lebattt...
makanya saya dilanda kerinduan yang melampau..dia pi keje balik lambat pun saya dah tak tentu arah.. *tak tentu arah la sangat....petang2 sedap gak membuta tak sedar diri*..ape tah lagi kalau lame2 gini... (T_____T)

lepas anta beliau pi kilang semalam takde la rasa sangat, melainkan rasa mengantuk je..hahaha..well kene bangun awal kan since en hubby kene ada kat kilang pukul 6.30.. tapi 6.45 baru ktorg sampai..whuah3
lepas tu pi beli nasik lemak melantak sampai 3 bungkus..sekali hadap lak tu...xsenonoh betul...tapi tu la kannn...dah makan nasik lemak add on pakej 3 bungkus tambah pulak mengantuk yang amat, saya teeerrrrrrtido lame lakkk...wahahahaha

bile bangun tu buat keje sikit2, dah start rasa xbes dah..dah tua2 gini pun nak rindu2..geli bulu ketiak orang baca..tapi dah memang betul pun.. saya cube la sibukkan diri..kadang ok..lepas tu teringat la balik.. walaupun beliau suke karok merosakkan lagu, nyanyi kuat2 sampai sakit telinge den, tapi ape de hal..laki den kan.. rindu nak tengok mata dengan kening dia..

sampai 1 tahap, tengah baring2 boleh lak terpikir xyah la bagi beliau keje ngan company minyak yang kene offshore sampai berbulan2 tak balik..baru tggl kejap dah rasa tak bes.. ni belum lagi bergenang2 air mata saya ni haa..kang dah start nanges, memang xberenti la jawabnye...
kalau nak keje boleh..bawak saya sekali...muahahaha

takpe lah tak banyak duit pun..saya pilih dia dulu pun sebab dia...bukan sebab duit dia..so please tau bang.. jangan tinggalkan sayang lame2.. i is sunyi hokey.. walaupun abg ada kadang cyg ckp sorang2, tapi tu kire ok la daripada cakap dengan kucing *ok tak ok sentap gak la*...pastu balasnye 'meowwww' (meow translation: meowwww= nak makannn)..

i LOVE u sayang..
amik gambar pasni pakai purdah tau,,cayang nak tgk mata dengan kening abg je...keh5



BEBELAN TAMBAHAN;
saya kompius dengan diri saya..rindu kat en hubby tapi

makan selera
sampai abes sume stok2 makanan kat umah ni

tido lena
malam tadi lagi syok tido, sejuk je..

rindu ke tuuuu??hak3




p/s: en hubby pegi semalam balik hari ni, lame pe bende...puuuiihhh...
suke bikin drama betolll....

No comments: