Wednesday, June 25, 2014

saje nak bebel2

Dengan nama Allah yang maha pengasih lagi maha penyayang


CITE 1

Sementara tunggu kat fac secara sia2 baik kite membebel..hahaha

Ekceli hari ni terpakse dtg fac sebab ade seminar international kt uitm ni..so poster2 yang kitorg buat dulu *ingt lg x?* ##mcm org bc blog die..wakakaka##,kne tampal kat board...


Awal2 kne masuk memeriahkn mejlis..

Ble kluar tampal poster,tempat dah diamik org..kesian kami..

Poster group saya (~_^)v

With kak k..ahli group yg thorrrbahekk..

Pas dah tmpal2,duk perabih masa mnunggu..

Padahal exam week dh ni..(-_-")

Antara muke2 yang menungguu.. Si tudung hijau tu paling banyak cakap..available lg..spe nak..hahaha



K dah...tukar cite len..


CITE 2

Hahahaha...comey x????

Ari tu kak lang *sepupu saya* wasap gambar ni....terserlah kejantanan ghupe saya..memang mase kecik nawaitu je la nak rambut panjang.. Ble panjang sikit je dah kene ketong ngan wan..sob3


CITE 3

Anna ikan bakar petai..

Xingt dah bile kitorg gi makan kat kedai ni..kedai ni kat bangi..femes juge katanye..
Tapiii..ha kau...ari ni makan ikan ,esoknye makan ikan bilis..bolehh???





Bes..tapi ikan bakar cam gini not really my type..ikan bakar saya,kunyit,garam..masuk dalam oven..haha..pastu wat kuah asam..arghh..terliuqqq..


CITE 4

next location tmpt makan kat tg malim
Restoran cine..sedap..tapi ..paham2 la kedai masakan cine kan..masuk kedai purse penuh,kluar kedai,kempes purse..haha..tp alhamdulillah msa gi tu ayah blanje..nak pegi sndri,rsnye tak la kot..mahal..haha





Sape teringin,leh la gi..deko kedai nye cantik ...sape ske brg antik,byk brg2 antik dlm.tu..saya suka!

CITE 5

1 Jun ari tu..terpakse pospon balik johor sebab nak anto adik pi uitm kuala pilah.. B4 ni dh penah pegi ngan cokji dulu..so xde masalah sangat nak gi sna..cume,dlu tak tau mcm mne blik nye..

Now,ble dh tgk bru faham..ape yg dorg duk cite,1 rumah ade 7 org tu..saya ingt rumah sbiji..dh tbyg dh boleh bcucuk tanam segala..*k..ni over*.. Rupenye biliknye besor2 gini jeee..


Dulu kat utm,bilik saya,duk sorang besar sikit drpd ni..
Utm memang bes!hahaaha


CITE 6

Nak promote kedai cuci kreta ni...wpun saya tau paling2 pun kak ngah je yg akn pegi sbb die yg promote kt saya,dan kami duduk area bandar saujana putra ni..
Tapi nak gak cite..servis memang bes..berkilat kreta..pastu siap suh kt cek,pueh ati ke x..

Time pi tu memang pueh ati la sebab ade calar yang panjang gile kt bontot myvi tu..die po bersihkan calor tu sampai tinggal 3 dot je!pasni leh la g cat kt 3 dot tu je..hhe




K daa..malas nak cite dh..jenuh taip gne hp..

#sambung membazir masa#

No comments: