Saturday, March 26, 2016

yan

dengan nama Allah yang maha pengasih lagi maha penyayang

tiba2 rindu pulak dekat sahabat saya sorang ni..saya pernah cerita pasal dia ni kat sini

ini adalah kisah sebelum saya ada baby dulu...saje le mengimbau kenangan lalu...tapi masa ni saya dah start fening2 lalat dah...since my bespreng dah ajak i keluar , i gi lah teman...

park kereta dekat rumah dia di damansara...pastu dia bawak gi mane ntah...mulut cotcet cotcet mane nak tau dia culik saya gi mana...haha
ala..ni kat area ikea tu...bangunan sebelah dia...ape ke nama ntah..time2 ni pulak lupe..

gi makan laksa mahal dan rasa yang so so..tapi abes jugakkkk...ye la..mahal kan...haha


budak gila yang dirindui

lepas makan bergambor nak pegi tempat paling best...



 kitorang gi karok..ulalaaaaaa~~ 



lepas berkarok, merendek la kejap usha2 deko raya cina...












lepas dah jalan2 tu balik umah yan...tumpang solat segala..yan pun masak lauk ayam...sambil den makan, tibe2 ada satu kejadian kebakaran...first time rasa gelabah tenuk..terbakar betul2 sebelah blok yan ni...cepat2 la turun...minah bz body ni siap rakan..sampai abg bomba datang semua..

sekarang ni, bila lalu umah tu je teringat la kat dia..
nak ajak keluar, saya dah ade si gendut...klu nak keluar hang out pun kena tunggu besar sikit la..senang tinggalkan kat babah dia...muahahahahhaa

cuma saya harap, sekarang ni dia lebih bahagia dan ceria..panjang umur kita jumpa lagi ye... siyes beb aku rindu kat ko...tapi takkan lah aku nak bagitau kan...ko tu kang bangga diri...menyampah...haha..

moga satu hari nanti kita dapat lepak lagi sama2 beramai2 ...walaupun....macammm sangat mustahil...huhuuuuuuuuuuu




No comments: