Monday, November 30, 2015

Happy Anniversary ke-2

dengan nama Allah yang maha Pengasih lagi maha Penyayang


fushoh2..diam tak diam dah 2 tahun kawen...rase macam dah 10 tahun kawen...hek4

Alhamdulillah..diberi nikmat ade peneman sampai ke hari ni. dan sekarang dah tambah peneman lagi sorang. pakwe baru, bodyguard di hari tua..ceceeehh...

*owhhh...pakwe baru tetibe bangun...macam tetau je tengah ngata dia*

 disebabkan saya masih lagi macam ting tong, hidup dalam keserabaian disebabkan tak biasa dengan pakwe baru, makanya saya takde idea nak buat ape untuk anniversary ni..boleh tak nak assume pakwe baru sebagai hadiah anniversary??hahaha

nak bagi bunga, yang ada kat dapor tu cume lah bawang dan halia yang dah tumbuh jadi pokok kat dalam bakul penapis tu (-_-")
*menunjukkan betapa lamenye saya tak masak..haha*

nak masak buat laok spesel kang en hubby makan sorang...saya mane boleh makan lagi bende bukan2..
tak aci r kat situ kan...saya masak, patut saya makan lebih..whuah4

nak belikan ray ban, saya nak bayar duit prudential pun duk cek purse berkali2..hahaha
gile sadis hidup tak keje gini..



Saya hadiahkan doa je la..
hadiah utama pakwe baru
sub-hadiah doa..

haaa...bes ape....hahahaha
saya kan dah up title jadi umi..
doa umi kan makbulllll...
ngeee



HADIAH UNTUK SAYA,
SAYA NAK
BERCUTI DEKAT CAMERON HIGHLAND..
semingguuuuu...hek3


nampak......
nampak benor bininye ni xmalu...
hadiah xnak bagi..
tapi dia lak pi mintak hadiah...
demand lak tuuuuu...


Tahniah..
anda berjaya memenangi peraduan lumba lari.. *deep*
hahaha


Ucapan di hari ini

::SEMOGA KEHIDUPAN KITA BERTAMBAH BAIK

::DIKURNIAKAN ANAK2 YANG SOLEH
*anak soleh sorang dah ade, hope aniberseri ke-5 baru tambah lagi sorang...troma lagi woooo*

:: DAPAT BELI RUMAH SENDIRI

:: TERMAKBUL SEGALA PERMINTAAN YANG TERBAIK UNTUK KITA
*abg dpt keje yang abg suke
syg dpt keje yg sesuai 

nak bagi ucapan panjang-panjang, pakwe baru dah marah...
k la..bubbyee...


p/s: feling nak mekap cecantik lagi...haha

ni yg rs nak buat entry khas letak gambor je...tapi xpe la...malassss..haha

2 comments:

Nurul Iliana said...

xpham part stroller tu =_='

syarifah nur farhana said...

sebab tu i tulis deep...haaa...sape terer je paham..lol